המסע אחר עוגת הגבינה המושלמת - קניון המשפחות של הצפון - שער הצפון

המסע אחר עוגת הגבינה המושלמת

המסע אחר עוגת הגבינה המושלמת

לכבוד חג השבועות יצאנו לסיבוב בקניון לקנות קצת דברים טובים לשולחן החג, ומה יותר מקושר לשבועות אם לא…… גבינה!
עוגת גבינה היא משהו שלא משחקים בו, אי אפשר להגיש בערב שבועות עוגת גבינה שהיא פחות ממושלמת, ואנחנו לא מהמתפשרים, אז איפה נוכל למצוא עוגת גבינה שתהיה מספיק טובה כדי לזכות בכבוד?

מאפה נאמן- קלאסית ומתוקה

 

חכם סיני אומר "אין חג שבועות בלי עוגת גבינות לגבות" (סתם, אין משפט כזה אבל זה די מובן מאליו) השם הראשון שעלה לנו בראש- מאפה נאמן!

נכנסנו וביקשנו עוגת גבינה, וקיבלנו עוגת גבינה ופירורים יפה, גם חלקה וגם קריספית, נימוחה בפה ואפילו עם קצפת מתוקה מתוקה בצד, כי אם כבר טעים- אז עד הסוף!

ביגה- טרנדית ומגניבה

המשכנו בדרכנו לביגה, התיישבנו בנוח, ומכל התפריט המגוון בחרנו רק עוגת גבינה (או כמו שקוראים לה בביגה "צ'יז קייק"), בכל זאת צריך לשמור מקום..
כשאנחנו שומעים "עוגת גבינה אנחנו מדמיינים את המשולש בגווני קרם, חלק ואוורירי, אבל לזה לא ציפינו: הצ'יז קייק של ביגה הוא למעשה 3 כדורים של קרם כיפי, עם טוויסט מפתיע של קרמל מלוח ופירורי עוגיות מיוחדות מבלגיה (מכירים לוטוס? קרובי משפחה)

 

רולדין- בצק אחר, גבינה אחרת

לקינוח, עברנו במאפייה המוכרת, וביקשנו עוגת גבינה, למקום המועט שעוד נשאר לנו בבטן..

לשולחן לא הגיעה עוגה, אלא פרוסה ממה שנדמה ללחם! אחרי בירור עם המלצר שהתעקש שלא עשה טעות וסיפר לנו שעוגת הגבינה ברולדים היא למעשה בריוש, במילוי גבינת ריקוטה מתוקה בדיוק במינון הנכון- והוא לא טעה- אחרי הביס השלישי כבר הודינו לו ופתחנו כפתור, בתקווה שנצליח לקום מהכיסא עד החג. ואם אתם חרוצים, יש אפילו מתכון לעוגה באתר שלהם!

לכו לטעום במגוון המאפיות והקונדטוריות בקניון- אנחנו לא התחרטנו-בטוחים שגם אתם לא תתחרטו.

חג שבועות שמח וגבינתי 🙂

פוסטים אחרונים

The Butterfly Button